Informace

37. Páté Dakarské setkání - Sosnová - 24.3.2019

2019 - Sosnová - DakarV neděli 24. března se konal pátý ročník dakarského setkání. Na trati byly k vidění speciály, které v lednu brázdily slavnou dakarskou rally. K vidění byly i ofroad speciály z truck trialu, kaskadérská šou a driftovací exibice. Pár fotek z depa a z ze sosnovské trati nejdete ZDE.

 


36. ZAV - Volný závod - Jemníky - Bojetice 27. - 28. dubna

ZAV - INFORMACE K VOLNÉMU ZÁVODU - JEMNÍKY - BOJETICE - 27. - 28. dubna 2019

Volný závod - ZAV
Pro zájemce o účast v závodu do vrchu v Jemníkách u Mladé Boleslavi, jež nesplňují technická pravidla vozů ve vyhlášených třídách seriálu Edda Cup, byla mezi pořadateli stejně jako v loňském roce domluvena možnost startu ve volném závodu za podmínek uvedených v tomto článku a ve vypsaných třídách.



1. Všeobecné předpisy

Vozidlo musí být vybaveno základními bezpečnostními prvky jako jsou rám, pásy, sportovní sedačka, odpojovač elektrických obvodů a je doporučen hasící přístroj. Např. vozidla, jež splňují výše uvedené minimálně v amatérských rally, rallycrossových či autokrosových pohárech, ve kterých je toto vyžadováno. V případě nejistoty kontaktujte pořadatele.

2 . Vyhlášené třídy

  I. Divize do 1400 ccmVolný závod - ZAV

 II. Divize do 1600 ccm

III. Divize nad 1600 ccm

IV. Speciály – bez omezení obsahu (např. 4x4,….)

Podmínka pro vyhlášení třídy je účast minimální tří jezdců v dané divizi. Pokud bude méně, jezdec se přiřadí do třídy nadřazené. Vzhledem k propustnosti tratě a nastaveného limitu (15 jezdců) pro zájemce o volný závod prosíme o včasné přihlášení. Pokud nebude do 19. 4. přihlášen dostatečný počet jezdců v daných divizích, bude vyhlášena pouze třída IV. V případě většího zájmu by byl vytvořen pořadník náhradníků.

Vzhledem k provázanosti přihlášek s připravou časomíry a navedení přihlášených jezdců do systému se prosím přihlašujte na stránkách EDDA CUPu. Pro přihlášení je potřeba se nejdříve registrovat.

3. Systém závodu

- dle pravidel EDDA CUPU = dvoudenní závod - vždy 2 tréninkové + 2 ostré jízdy


35. ZSE - Rallycross Sosnová 2019 - 1. Průběžné info

ZSE - RALLYCROSS SOSNOVÁ 2019 - 1. PRŮBĚŽNÉ INFO
AUCTOR RacingVážení fanoušci českého rallycrossu přinášíme vám touto cestou 1. průběžné informace z připravovaného combacku na rallycrossovou trať v Sosnové u České Lípy.

SLUŽBY - zdravotní zajištění, zachranáři, časomíra, odtahy,.... - ZAJIŠTĚNY
POŘADATELÉ - ve spolupráci se sedlčanskými pořadateli pracujeme na složení pořadatelského týmu. 
DOPROVODNÝ PROGRAM - pracujeme na několika velmi zajímavých verzích a věříme, že budete určitě spokojeni.
OSTATNÍ - v řešení

PRO INFO - první zálohová platba za pronájem areálu zaplacena.


34. Nabídka spolupráce - AUCTOR Racing 2019

NABÍDKA SPOLUPRÁCE - AUCTOR RACING 2019
Nabídka 2019Na stránky byla umístěna v menu nová záložka "Nabídka spolupráce". Neleznete zde veškeré informace týkající se propagace našich partnerů na akcích jež budeme letos pořádat, včetně nabídky pro rok 2019. V případě zájmu stát se naším partnerem nás prosím kontaktujte. Budeme rádi za jakoukoli podporu.

Dále bychom chtěli touto cestou nabídnout zájemcům a dobrovolníků možnost zúčastnit se našich akcí jako pořadatelé. V současné době skládáme týmy pro jejich pořadatelské pokrytí. Bližší info připravujeme, v případě vážného zájmu nás můžete kontaktovat a místo si zarezervovat.


33. Novodobá historie autokrosu - aneb ....

 Novodobá historie autokrosu - aneb ....
začátky jezdců AUCTOR Teamu

Každý z nás jednou začínal a ne jinak tomu bylo u jezdců našeho týmu. Většina z nich své první závodnické krůčky začala na již zaniklých tratích na Týnci nebo v Mladé Boleslavi. V galerii byla vytvořena jezdecká alba, která šahají do historie začátků každého z nich.

 


32. AUCTOR Racing s.r.o. - 2019

Firma AUCTOR Racing s.r.o. bude opět na trati mezi Jemníky a Bojeticemi u Mladé Boleslavi jako regionální pořadatel pořádat druhý závod nezávislého seriálu závodů automobilů do vrchu EDDA CUP. Ve spolupráci s ostříleným týmem pořadatelů promotéra seriálu pana Patery přivítáme účastníky tohoto cupu v obdobném termínu jako loni a to 27. – 28. dubna. Novinkou pro jezdce a diváky bude oproti loňskému roku úplně nový asfalt i v druhé části trati.

Druhou akcí, kterou se firma AUCTOR Racing s.r.o. již od loňského listopadu intenzivně zabývá je příprava a organizace Zónového Mistrovství v Rallycrossu na trati v Sosnové u České Lípy. Termín tohoto závodu je 22. – 23. června. Po čtyřech letech se tak na této krásné trati pojedou opět rallycrossové závody nejen v rámci zóny, ale i republikových či klubových mistrovství. V plánu je i řada doprovodných akcí a věříme, že znovuzařazení této trati do kalendáře přiláká velké množství jezdců a diváků. Trať v Sosnové a vůbec český rallycross si to určitě zaslouží.

Ještě je v jednání uspořádání jednoho autokrosového závodu. Firma se bude určitě podílet i na klubových akcích AUCTOR Teamu, který se bude naopak podílet na spolupráci na akcích výše zmíněných. AUCTOR Team se nám též rozrostl o několik jezdců. Bližší info najdete na klubových stránkách zde.

V brzké době zde budeme umísťovat další informace k uvedeným závodům a dalším případným akcím.


31. SETKÁNÍ MISTRŮ - SOSNOVÁ 2018

Setkání mistrů – Sosnová 2018
Foto Sosnova sponzorské jízdyO víkendu 10. – 11. listopadu 2018 se konalo tradiční, již 16. té, Setkání mistrů na autodromu v Sosnové u České Lípy. Pořadatelé pozvali přes 40 jezdců z různých motoristických disciplín. Vzhledem k povaze závodu a postavené trati hrají prim především rallyové speciály, ale není výjimkou, že se na předních pozicích umisťují i jezdci z jiných disciplín. V sobotu byly na pořadu sponzorské jízdy, kdy jezdci vozily své týmové partnery, kamarády a fanoušky týmů. Po oba dny panovalo příjemné listopadové počasí a závodu přihlíželo několik tisíc diváků.

Za AUCTOR Team se závodu též zúčastnil i rallycrossový jezdec Tomáš Mičík. V jeho divizi rallycrossových aFoto Sosnová setkání mistrů 2018 autokrosových cestovních speciálů bylo sedm vozů. Vzhledem k rozdílným specifikacím vozů bylo dopředu jasné, kdo asi bude bojovat v této divizi o nejvyšší stupně a tak se víceméně bojovalo až o třetí místo. Zde Tomáš srdnatě bojoval s Lubošem Čížkem, standardně nastupujícím v divizi Supe Cars, ale vždy mu necelá vteřinka na něj chyběla a tak bral čtvrté místo. V celkovém součtu pak byl hodnocen na 23. tím místě. Vyhrál Aleš Fučík s novým vozem s VW Polo R, který pořídil ze světové rallycrossové scény a na druhém místě dojel Honza Bartoš.

Vítězem závodu byl pak v součtu časů Filip Mareš na voze Škoda Fabia R5, před Petrem Semerádem, jež pilotoval stejný vůz a prezentoval se i nejrychlejší jízdou dne. Celkově třetí pak skončil Jan Černý s vozem Ford Fiesta R5. V divizi bugy zvítězil Petr Nikodém, mezi vozy Porsche to pak byl Petr Nešetřil, mezi vozy Audi Petr Žáček a mezi historiky pak Marcel Tuček s Mazdou RX7. Při tomto závodě samozřejmě nejde ani tak o vítězství, ale jezdci jsou závodníci a chtějí většinou být na předních pozicích, i když je to exhibice.

 


30. Kosice CUP - 27.10.2018 - Poslední závod

Kosice CUP - 27.10.2018 - Poslední závod
Vašek Smutný Kosice II 2018
Poslední závod autokrosového poháru Kosice CUP v roce 2018 byl naplánován poslední říjnovou sobotu. Do závodu se ve všech divizích přihlásilo více jak 100 jezdců. Vzhledem k pozdnímu termínu a s tím souvisejícím sychravým počasím vyhlásil pořadatel před začátkem závodu, že se pojede pouze na 2 rozjížďky. Z AUCTOR Teamu byl do tohoto závodu přihlášen průběžně vedoucí Vašek Smutný. Jeho největší soupeř, Honza Růžička, dal dohromady po poříčském klání sebe i buggynu a do Kosic dorazil také a tak měli diváci o vzrušení, kdo bude mistrem tento rok v dvoukolkách , do poslední chvíle postaráno.

V rozjížďkách bral Vašek druhé a první místo, ale stejné umístění bral i Honza. O všem tak musela rozhodnout poslední finálová jízda tohoto roku. Zde Vašek od začátku tahal za pomyslný delší konec lana, ale ve třetím kole se objevily problémyVašek v problémech na jeho voze a předjel ho ten den nejlepší jezdec, Roman Polák, který obě své rozjížďky vyhrál a ve finále také. Vašek měl před technickými problémy celkem dost velký náskok a tak se snažil pomalu dokroužit. Naštěstí pro něj obdobné problémy potkaly i Honzu Růžičku, ale ten musel svůj vůz dokonce odstavit. Vašek tak dokroužil na třetím místě a nakonec se ještě o místo posunul, kdy byl jezdec na druhém místě diskvalifikován, za předjíždění na žlutých vlajkách.

Velká stíhací jízda po nevydařeném prvním sedlčanském závodě se Vaškovi nakonec povedla, když posledních pět závodů kosického poháru nepoznal soupeře, který by ho porazil. V součtu to bylo 5 prvních míst dvě druhá a jedno odstoupení. Podle tohoto výčtu je titul určitě ve správných rukách a za AUCTOR Team Vaškovi gratulujeme!!!


29. OPUSTIL NÁS AUTOKROSAŘ SRDCEM I DUŠÍ

OPUSTIL NÁS AUTOKROSAŘ SRDCEM I DUŠÍ
Milan VlasákS lítostí vám oznamujeme, že po krátké těžké nemoci nás ve věku 50.ti let opustil 5.října 2018 autokrosový jezdec a nadšenec, Milan Vlasák. Milan byl jedním z prvních průkopníků amatérského autokrosu na mladoboleslavsku. Po většinu své kariéry nastupoval v divizi cestovní vozů do 1600 ccm a ve všech pohárech, ve kterých se kdy účastnil se pohyboval na předních pozicích a většinu i dokázal celkově vyhrát. Jeho stopy v podobě vyhraných závodů nebo umístění na stupních vítězů jsou rozesety v Německu, ve Šluknovském výběžku, na Týnci, v Mladé Boleslavi a snad na všech republikových tratích a v neposlední řadě v Kosicích, kde se několik posledních let účastnil autokrosového poháru Kosice CUP.

Za AUCTOR Team, za nějž Milan Vlasák v letošním roce nastupoval, vyjadřujeme celé rodině upřímnou soustrast.


28. MMČR v Autokrosu – Sedlčany 6. – 7. října 2018 – poslední závod

MMČR v Autokrosu – Sedlčany 6. – 7. října 2018 – poslední závod

O prvním říjnovém víkendu se konal na trati v Sedlčanech poslední závod letošního MMČR v Autokrosu a rozdávali se tak i poslední body, které ještě mohli zamíchat s pořadím šampionátu. Z AUCTOR Teamu měl jako jediný jistotu, že se už neposune, Josef Bartoš v divizi D2. Jeho náskok ve vedení byl natolik veliký, že už si mohl dovolit tento závod nejet. Posunout se mohl ještě ze třinácté pozice ctiměřický Libor Paul ve spojené divizi Super Buggy a D7. Teoretickou možnost na zlepšení pozice měl i Martin Chytráček v divizi D6.

Martin ChytráčekPosledně jmenovaný byl před posledním závodem na průběžném devátém místě. Pokud by se do závodu nepřihlásil osmý Jirka Matějka, nebo by bral velmi málo bodů, tak by Martinovi Chytráčkovi stačilo vyjet nějakých 20 -25 bodů a mohl by se po škrtání výsledků dostat před něj. Jirka je však velký závodnický cestovatel a závody v Sedlčanech si nenechal ujít. Do závodu se kromě těchto dvou jezdců přihlásilo dalších osm. V prvním tréninku Martin zajel pátý čas a dle jeho slov jelo auto výborně, ale jak to tak s motory před „smrtí“ běžně bývá, tak se mu bohužel ve druhém tréninku potkal a bylo po závodě. Martin si tak zopakoval situaci z Nové Paky, kdy musel balit už po tréninkových jízdách. Takže bodový přísun ze sedlčanského závodu nebyl žádný a ještě se propadl o dvě pozice na jedenácté místo, když se před něj dostali Ronald Hoffmann a Radek Stavěl. Lehkou útěchou může být to, že konečně vydrželi klouby, které mu snad vyjma jednoho závodu vždy praskaly.

Libor Paul SedlčanyVe velkých buggynách se do závodu přihlásilo 18 jezdců. V trénincích zajel Libor Paul 13.tý a 9.tý čas a v součtu obou tréninkových jízd mu patřilo 11. místo. Ve velmi nabité první rozjížďce Libor zajel 4. místo a využil tak po startu z třetí řady kolize jezdců z předních řad. V druhé rozjížďce si o místo pohoršil, když dojel pátý. Ve třetí rozjížďce pak po startu z druhé řady zabojoval a dojel na třetí pozici, což mu zajistilo dobrou výchozí pozici do semifinálové jízdy. Po startu z druhé řady, držel Libor postupové naděje do nějakého třetího, čtvrtého kola, když jezdil na pátém místě. Po té ho předjel úřadující mistr republiky, Radek Jordák, který se zdržel po kolizi v prvním kole. Libor tak dojel na šestém nepostupovém místě, ale sportovní komisaři nakonec rozhodli, že vítěz této semifinálové jízdy, Roman Keřka, zmíněnou kolizi zavinil a byl tak z této jízdy vyloučen. Libor tímto rozhodnutím tak postoupil do finále. Toto už pro Libora bylo malé vítězství, protože sedlčanská trať jeho vozu moc nevyhovuje. Ve finálové jízdě se Libor umístil na osmém místě a po sečtení bodů z rozjížděk a z finálové jízdy se Libor posunul v celkovém pořadí o tři pozice výše a patří mu konečné 10. místo v letos opravdu nabité divizi super bugy a v divizi D7 se tímto výsledkem posunul na konečné třetí místo.

Josef Bartoš SedlčanyTo již jistý vítěz divize D2 Josef Bartoš zažil v Sedlčanech několik vzestupů i pádů. Po tréninkových jízdách to vypadalo na pohodový závod. V prvním tréninku zajel druhý a ve druhém pak první čas z deseti startujících jezdců. Jelikož se druhá jízda nezrychlila, bral tak v součtu obou druhé místo a právo startu z první řady do první kvalifikační rozjížďky. Zde se po průjezdu prvního kola pohyboval na třetím místě a ve druhém se probojoval na druhou pozici a začal stíhat vedoucího Jana Šindeláře. I když ho sjel na necelou jednu vteřinu, už ho nestihl předjet a bral tak druhé místo. To bylo na delší dobu poslední pozitivum, protože ve druhé rozjížďce mu prasknul z prvního místa unašeč kola, to tak drželo jen na brzdovém kotouči a Josef tak musel odstoupit. S mechaniky se mu podařilo závadu do další rozjížďky opravit, ale ve třetí pak po startu z poslední řady se při snaze o vylepšení svého umístění, kdy se už po předjíždění z venkovní strany dostával na druhou pozici, tak došlo ke kontaktu mezi jeho soupeři, do kterého se bohužel také připletl a výsledkem toho byl prasklý unašeč převodovky a znovu odstoupení. Po sečtení všech bodů z rozjížděk mu tak patřilo poslední místo. S mechaniky ho zase čekala před finálovou jízdou oprava jeho vozu. Ta se zdařilo a Josef tak mohl nastoupit do poslední řady posledního bodovaného finále letošního roku. Po jeho startu se dostal o několik pozic dopředu, poté se připletl do kontaktu mezi vozy před ním, kdy se před jeho vůz dostal vůz Martina Gacíka i přesto, že se snažil J.Bartoš kontaktu s jeho vozem zabránit, tak k němu došlo, ale oba jezdci pokračovali dále. Josef pak nasadil ke stíhací jízdě a postupně všechny jezdce jedoucí před ním předjel a stvrdil tak, že titul v této divizi patří letos zaslouženě jemu.


« | 1 2 3 4 | »